[8/175] Obywatel - Konsument

Drukuj
Dodano: niedziela, 30 październik 2016

Zmieniająca się rzeczywistość narzuca na różnorakie organy (instytucje) w coraz to w większym stopniu dbałość o obywatela (konsumenta). Zapewne każdy z nas miał problemy natury prawnej, w której pomoc fachowca (adwokata, radcy prawnego) była nieodzowna, a tym samym dość kosztowna.

W tym zakresie istnieje pewna alternatywa – można skorzystać z bezpłatnych porad, które ułatwią funkcjonowanie w świecie pełnym zmieniających sią aktów normatywnych. Pomoc możemy uzyskać w Darmowej Pomocy Prawnej (Lesko-Baligród) – szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej powiatu leskiego w zakładce Bezpłatna pomoc prawna (www.powiat-leski.pl), u Powiatowego Rzecznika Konsumentów dla Powiatu Leskiego (budynek Starostwa Powiatowego w Lesku) – inf. na ww. stronie.
Inną możliwością uzyskania porad konsumenckich (w formie e-mail), jest strona internetowa: www.stowarzyszeniedlapowiatu.pl. Konsumenckie Centrum E-porad udziela porad za pomocą drogi elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zaś strona internetowa: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl jest znakomitym kompendium wiedzy w omawianej problematyce.

Lesko, dnia 22 września 2016 r.
Mirosław Fedoryszak

Udostępnij na Facebooku

Facebook Likebox Slider



 Strona główna
 Artykuły
Kontakt


 Reklama w serwisie

© 2003-2018 NASZE POŁONINY - Bieszczadzkie Czasopismo Regionalne
Wszelkie prawa zastrzeżone

Wydawca: "NASZE POŁONINY" - Wiesław Stebnicki

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze umieszczone przez Użytkowników na stronie www.naszepołoniny.pl